Ziua în care J Lo m-a învățat că e bine să avem celulită pe posterior

Doamnelor și domnișoarelor, trăim o zi istorică! De astăzi nu trebuie să vă mai stresați din cauza celulitei de pe fund. Ba, dimpotrivă, dacă nu aveți celulită, trebuie să faceți rost de ea (în curând o să vedeți că va fi netul plin de reclame :D). Musai asortați și un costum de baie din anii 90 (din cel de avea Cindy Crawford prin toate posterele ălea mișto…). După care vă imaginați că ați pierdut la cărți, de exemplu la popa prostu’ și aveți de făcut opturi pe perete drept pedeapsă. No bine, vedeți ce simplu e să fiți J Lo?

Și dacă sunteți contrariați, puteți căuta pe youtube ultimul videoclip despre funduri cu celulită cu vedetele J Lo Și Iggy Azaleea, opera binecunoscutului Pitbull, din care aflăm că toate femeile au fundul mare și toate femeile își folosesc fundul cel mare spre gloria bărbaților. Amin! (nu vă dau link, că nu vreau să aveți coșmaruri la noapte)

Despre hiper-sexualizarea din muzica actuală n-am ce comenta, e mega-tragic și sper că e doar un episod trist care va trece (fete dragi, rostul nostru pe lume nu este de a-i mulțumi pe masculi. încheiat paranteza). Despre J Lo doar că mi-e milă de ea, pentru că i-am ascultat toate melodiile, i-am văzut toate filmele și i-am admirat forma fizică de când mă știu. Dar ultimele melodii sunt una mai tristă ca alta (deh, e greu când trebuie să faci bani să plătești piscina, și genele false, și celulita…)

cc

Cindy Crawford, 1990

Leave a Reply

