Ce-și face omul cu mâna lui…

Mi-am pus eșarfa la gât, rucsacul în spate și am ieșit din casă. Pe la jumătatea drumului am realizat că telefonul meu nu e în buzunarul hainei. Mi-am verificat rucsacul, nu e nici acolo… Sunt o mare amețită, mi-am zis în gând, pe jumătate enervată, pe jumătate, amuzată. No bine, dar îți mai aduci aminte de vremurile când nu aveai niciun telefon la tine? Nu pica soarele de pe cer și cine avea nevoie de tine te găsea când trebuia. Și nu murea nimeni dacă nu îi răspundeai pe loc. Și plățile la bancă se confirmau în trei zile și răspunsurile la email și fax veneau la un moment dat… Și sistemul funcționa la fel ca și acum. Și de abia nu mai butonezi în timp ce mergi. Și creierul tău mai face o pauză…

Moment în care am descoperit că telefonul e în buzunarul de la pantaloni.

Leave a Reply

