Apără și păzește…

Bună ziua, Asociația pensionarilor?

Nu, suntem Asociația Colors.

(Închide, sună din nou)

Asociația pensionarilor?

Nu, doar v-am zis și mai devreme. Dacă doriți cu Asociația pensionarilor, aveți numărul greșit.

Nu, eu caut Asociația pensionarilor, am luat numărul din ziar, 07…

Numărul acesta nu este de la pensionari, dar spuneți-mi ce problemă aveți să văd cum vă pot ajuta.

Eu sunt din București și vreau să mă înscriu și eu aici la pensionari, să facem și noi ceva, că suntem în putere, că nu vedeți ce fac tinerii ăștia, votează cu Udea blablabla

Leave a Reply

