Romanza sau mâncare italiană ca la noi acasă :D

În prima zi gazdele ne-au spus că regiunea în care ne aflăm are o cultură gastronomică extrem de bogată și mâncarea este extrem de condimentată. Eu știu exact contrariul de anul trecut: că alte condimente în afară de sare, piper și piri-piri (un sos lichid de chili) nu găsești, și ăstea în cazul cel mai fericit. De asta am ridicat dintr-o sprânceană la întâlnirea cu primarul și m-am abținut să-i spun că poate e cazul să vină într-un schimb de experiență în Brașov pentru a pricepe ce înseamnă cultură gastronomică 🙂 Dar, la fel ca și la noi, poate meniurile restaurantelor nu reflectă adevărata cultură locală 😀

În fine, după ce ne-am săturat de cartofi prăjiți cu orez, garnitura obișnuită portugheză pentru orice fel de mâncare, am testat singurul restaurant italian din oraș. Patronul extrem de simpatic. Mâncarea bună de tot (adică gustoasă, condimentată, porții ok și arătoase), servicii bune, notă de plată decentă și fără chestii puse în plus (mda, și portughezii fură la nota de plată…) Restaurantul se numește Romanza și cel puțin pentru grupul nostru este locul în care ne simțim ca acasă 🙂

 

Leave a Reply

