Mi-a expirat permisul de conducere! Ce fac?

Wow, au trecut deja 10 ani de când am permisul de conducere. Drept urmare a trebuit să-mi fac altul. Procesul e destul de simplu: descarci o cerere de pe site-ul prefecturii, la care atașezi în copii și original: cartea de identitate, permisul de conducere, fișa medicală. Am plătit 68 lei taxa de permis, 10+50 lei fișa medicală. Fișa medicală și controlul aferent le-am făcut la Centrul medical Hipocrat (pe Sitei) – a durat vreo oră maxim. Depusul actelor (apropo, nu trebuie niciun dosar) + poza au durat 5 minute; mai adăugați 30 de minute pentru eliberarea dovezii provizorii, dacă aveți nevoie de ea. Noul permis se trimite cu poșta la domiciliu în 5 zile lucrătoare.

Unicul lucru care ar mai fi de făcut este actualizarea pe site-ul prefecturii cu datele complete ale centrelor medicale acreditate.

Simplu, frumos, eficient.

Leave a Reply

