Din motive neelucidate majoritatea noutăților programelor pe care le utilizăm în mod uzual echivalează cu înrăutățirea serviciilor.
Când a apărul noul yahoo (da, măi, eu încă folosesc yahoo :)) ) m-am trezit în situația în care inboxul era o listă lungă de emailuri – în loc să fie aranjate frumos, pe pagini. Și de parcă nu era suficient de horror, toate reply-urile șamd erau grupate la mesajul inițial (o porcărie preluată probabil de la rivalul gmail). Între timp ăștia de la yahoo încep să-și revină ușor la normal (să sperăm că nu falimentează între timp…)
De facebook nu mai comentez, că aici modificările sunt (aproape) lunare, dacă nu chiar mai des. Nici nu apuci să îți actualizezi strategia de utilizare, că mai apare încă o schimbare. Aaaa, și toate mesajele ălea pe care le sharuiți voi în speranța că FB nu o să vă folosească pozele și informațiile și nici nu o să vă targeteze cu publicitate la greu sunt absolut degeaba.
Și așa ajungem la noul drive. Partea bună e că îl poți folosi multi-cont (ca și gmail). M-am bucurat prea repede, se pare 😦 Partea proastă e că noile formulare apar în foldere ca fișiere separate față de baza de date. De ce, zău dacă pricep… Odată cu noile modificări au apărut funcționalități noi pentru formulare – dacă apucați să le folosiți, să-mi spuneți și mie cum e.