Hohoho, hahaha, hihihi…

După prânz mi-a bătut la ușă o doamnă cu o mapă în mână. Mă pregăteam să-i trântesc ușa în nas – că nu dăm bani pe scara blocului – când mi-a spus, traumatizată, că face un sondaj de opinie și că nu reușește să completeze ultimele hârtii, că nu prea îi răspund oamenii (dânsa nu știa că la noi la azil, s-au cam golit spațiile pe cale naturală în ultima vreme…). Pentru că empatizez cu oamenii care fac sondaje – că am făcut și eu la viața mea – am răspuns la nșpe pagini cu întrebări haotice despre reclamă la bere și țigări, produse cu ingrediente naturale, politică și starea națiunii. Acu’ pot să presupun 1, că ăia cu sondajele au rămas fără buget, deci au îngrămădit mai multe în 8-12 pagini sau 2, că singura întrebare care conta era cea despre președintele Iohannis, caz în care este un sondaj comandat de fricosul Ponta care roade osul. Și să vedeți cum funcționa învăluirea subliminală a întrebărilor din sondaj: vă pasionează politica? dacă ar fi să fie alegeri mâine, cu ce partid ați vota? (eu aș vota cu pirații, dar încă nu-s partid… pnl era primul pe listă; undeva figura și pnțcd – de ce omfg, de ce????) și ce părere aveți despre guvern, prim ministru, Băse, Iohannis? Faza absolut amuzantă a fost că pixul doamnei s-a dus instant către părere foarte proastă la toți (îmi zicea că i-au mai răspuns unii cu neamuri prin Sibiu că pe acolo toți sunt împotriva lui Mr. I…)

În mod neașteptat au lipsit întrebările despre câți aditivi au politicienii și dacă Băse ar trebui să apară între ingredientele naturale de pe conserve. Poate la următorul sondaj.

În timpul ăsta senatul adopta legea care va da dreptul oricărui agarici sri să-și bage nasul în computere, tablete, telefoane șamd fără mandat, pe motiv de securitate ciberbetică… 

Leave a Reply

