la mall – Coresi Brașov

Ieri am ajuns la Coresi Brașov, în cea de-a treia zi de la deschiderea oficială. Parcarea plină, cu greu puteai găsi un loc (mașinile erau parcate și pe trotuar). Cozi peste tot, la casele de marcat din magazine, la pizza, la tombolă, la toaletă 🙂 Cum s-ar zice, deschiderea pare un succes, prefigurat de focul de artificii de sâmbătă seara 🙂

Plusuri:

– suprafață de 32000 metri pătrați (puțin mai mare ca Ikea din capitală)

– spații destinate activităților în aer liber (teren sportiv, teren de joacă pentru copii mici)

– toaleta are un spațiu colorat, pentru cei mici și un design mișto

– magazine cu spații de expunere mari

– mărci noi care apar în Brașov (mult titratul Zara și mult așteptatul Starbucks, care se deschide zilele următoare)

– loc de joacă pentru cei mici în zona de restaurante

– regenerare urbană în loc de teren viran

– promovează culorile 🙂

Minusuri:

– spațiile exterioare duc lipsă de copaci (da, știu, în Brașov nu există vară, dar în cele 3 zile de căldură sufocantă nu v-aș dori să vă bată soarele în cap…)

– culoarul către toaletă, în care riști să dai cu capul de prea mulți pereți și/sau oglinzi :))

– cam aceleași mărci care apar și prin alte zone în Brașov și/sau le cunosc din Sibiu

– gălăgie infernală prin mall (n-am înțeles dacă era radioul intern sau de la scena centrală, la care se adăuga muzica din fiecare magazin… practic n-am putut vorbi la telefon, pentru că nu auzeam mai nimic)

– zonele de relaxare mi se par la fel de mici ca cele din Eliana (poate o fi fost de la prea multă lume)

– cele 9 restaurante și 6 cafenele mi se par o ofertă sărăcăcioasă, lipsește McDonalds și scaunele sunt din plastic????

– nicio cofetărie??????

Mi-am promis să merg cu gașca la cinema, la un moment dat, ceea ce ar fi noutatea secolului în ce mă privește :))

Și apropo de malluri în România, Băneasa are 85000 m2, AFI are 80000 m2, Iulius Cluj are aprox. 53000 m2, Promenada Sibiu are 10000 m2 (nu prea am înțeles titlul cu cel mai mare mall din Transilvania, dar poate se referă și la viitoarele magazine care se vor construi la un moment dat)  după cum am primit comentarii pe facebook și blog: Nu este vorba de cel mai mare mall, ci de Auchan Coresi, cel mai mare hipermarket din Transilvania și al doilea ca mărime din țară…

Una peste alta este foarte bine o nouă investiție în Brașov, care poate contribui la bugetul local. Și aștept cu interes efectele asupra pieței locale (deja au fost valuri de reduceri la concurență, lucru benefic pentru consumatorii locali).

5 thoughts on “la mall – Coresi Brașov

  1. Asa este dar ei se lauda cu titulatura de cel mai mare mall din Transilvania, nu din Romania. Nici nu m-am gandit sa-l compar cu Baneasa. Promenada din Sibiu de exemplu e destul de mic, e amplasat intr-o zona gen Calea Bucuresti si isi aduna suprafata de la toate unitatile de acolo, e singurul centru comercial din tara care are doua hypermarketuri in aceeasi parcare.

Leave a Reply

