Stilul de viață sănătos

DSC_0001-001

 

1. Mănâncă micul dejun. Adică în fiecare zi omletă cu cartofi prăjiți, șuncă prăjită și un bol cu fructe. Sănătos al naibii :)) Eu am comandat într-o zi o omletă făcută din albușuri și care ar fi trebuit să aibă în ea roșii, feta și spanac. I-am zis chelnerului că vreau doar omleta cu roșii. În prima zi mi-a adus o omletă așa și așa, făcută pe trei sferturi; în a doua zi omleta mea cu roșii avea feta în interior, deci baftă, am mâncat fructele :)) Alternativa ar fi fost bolul cu ovăz – super scârbos….

2. Mănâncă fructe și legume. La magazinul din colț am găsit lime, roșii și ardei – chestii mexicane, pentru că tot cartierul este unul cu locuitori din America latină. La magazinul de 1 dolar nu-mi aduc aminte să fi văzut vreun fruct sau legumă (no bine, după o vârstă…). Piața este o dată pe săptămână, accesibilă cu mașina, cu mici produse sezoniere, de la fermele din jur (salată, castraveți fără sâmburi 😀 și roșii). La magazinul bio și la rețele precum Aldi sau Dillons am văzut mai multe produse proaspete. Și din Subway mi-am cumpărat mere gata tăiate, care aveau un gust super bizar… Bănuiesc că discuția despre legume și fructe modificate genetic n-are sens să o pornim….

3. Consumă lactate cu procentaj scăzut de grăsimi. Yap. Și cu procentaj ridicat de zahăr :)))

4. Alege băuturi hrănitoare. Adică shake-uri de fructe și kale. Știți voi, se poartă și pe la noi. Alcoolul e la fel de hrănitor prin zonă și se servește chiar dacă șoferul conduce (bănuiesc că au alcoolemie mai mare de zero sau pile la șerif) :))

5. Bucură-te de snacks-uri sănătoase. Ale mele sunt proteice și sunt pe bază de unt de arahide. Sau sandvișuri cu șuncă de curcan hrănit cu soia modificată genetic și chiflă dulce care nu mucegăiește, chiar dacă stă o lună în frigider. Sănătoase și ăstea :))

6. Mănâncă acasă mai des sau fă alegeri sănătoase atunci când ieși în oraș. Acum dacă mănânci acasă semi-preparate sau junk-food-ul modificat genetic nu știu cât de sănătos vei fi. Ieșitul în oraș nu cred că este la îndemâna tuturor, dar încă nu am interacționat cu suficientă lume ca să-mi dau seama care-i realitatea. Prin orașele mari, gen Chicago varietatea restaurantelor este mare. Prin orașele de țară, gen Wichita, brandurile sunt diferite, dar mâncarea tind să cred că este similară (prejudecată, of course). Ai de ales între clasicul fast food și mâncarea mexicană. Ce am mai văzut pe autostradă sunt reclame mari ale unei campanii care promovează masa în familie, în condițiile în care familiile sunt cam ce vedem pe la tv, prin filme.

7. Combină energia fizică cu cea obținută dintr-o dietă sănătoasă. Da, asta este preferata mea :)) Energia fizică de la șofat, că sportul înseamnă pentru mulți vizionatul în fața tv-ului sau pe stadion.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s