Dorel de State

Și de unde sunteți?

Eu din România și colega din …

Aaa, România! Am fost și eu în România acum… (250 de mii de ani), imediat… adică la vreo 5 ani după dictatorul vostru…

Wow, ce drăguț! Unde anume ați fost în România?

Avionul a aterizat în… cum se numește… Bucharest. Și apoi am mai fost la, cum îi zice… Brașov.

Minunat, eu sunt din Brașov 🙂

Ah, da?? Probabil îl știi pe Dorel, ce om nemaipomenit, și pe Gheorghe, și Maricica.

Hmm… (n-am nici cea mai vagă idee??)

Da, Dorel… Dorel ne-a luat și ne-a dus cu trenul până la granița țării. Și peste tot am stat la oameni primitori, care ne-au dat de mâncare… Carne de porc și chestia aceea de la porc, mmmm, ce bunătate…

(După 2 zile, ne reîntâlnim din nou, el zâmbitor deschide iar conversație)

Și ce mai face roma?

Ăăăăăă, cine-i roma?

Adică cum se numesc oamenii din țara ta, roma.

Se numesc români 🙂

Aaa, hmmm, miau… dar știi, gfgfhd

Probabil vă referiți la țigani.

Aaaa, da??

Dar știți țiganii sunt doar o mică minoritate în țara noastră.

(Și îmi întoarse spatele, și plecă)

Leave a Reply

