Nu mă pot opri să nu gândesc: dar ăștia ce mănâncă bun? :P

Partea bună atunci când interacționezi cu alte culturi este că ai posibilitatea să descoperi feluri noi de mâncare. În cazul meu este un lucru extrem de folositor, dat fiind faptul că 1, sunt extrem de mofturoasă și 2, am deficit de minerale, vitamine șamd. Până în prezent am avut ocazia să experimentez toate cele trei situații: eu în vizită la alții, alții în vizită la mine și toți adunați într-un loc oarecare. Toate trei sunt mișto, dar cel mai relevant e atunci când mergi tu pe la alții, pentru că învățarea este maximă.

Cu ce m-am întors eu pe acasă din diferite vizite pe la alții?

No bine, lista include legume, fructe, feluri de mâncare, dulciuri 🙂 Plus descoperirea faptului că sarmalele nu sunt tocmai tradițional românești :)) (dar asta este deja o altă poveste)

Și pentru că am iubit libanezul de pe Țepeș, aștept să apară și niște sirieni cu inițiativă prin Brașov… să vedem dacă la ei sarmalele au același gust :))))

guacamole cu ananas/ via pinterest

guacamole cu ananas/ via pinterest

 

Leave a Reply

