ahhh, instituțiile…

Zilele trecute am făcut un tur de forță pe la Electrica, Engie, RDS și finanțele de pe Dorobanților.

La Engie am așteptat cel mai mult (aprox. 1,5 ore) pentru că lucrau doar 3 persoane și la contractări dura cam 10-15 minute de persoană. Dacă clienții ar fi putut descărca documentele de pe site, venind cu cererea gata completată, probabil ar fi durat 5 minute de persoană…

La Electrica a trebuit să fac două drumuri și să iau 3 bonuri de ordine – două la contractare și unul la casierie (unde am așteptat cel mai mult). Asta pentru că o zuză cu prea multe comentarii și judecăți de valoare nu a știut să îmi dea informații corecte despre o factură.

La RDS a durat cel mai puțin (săru-mâna RDS 🙂 ).

Iar la administrația financiară mi-am adus iar aminte că indiferent cât stai pe acolo, e musai să mergi în tricou și cu sticla de apă după tine (nu contează anotimpul). Dacă nu vrei să leșini de căldură și îngrămădeală 🙂

În total vreo 4 ore. Lejer :))

Leave a Reply

