Am un sentiment de decembrie

7810356eb1614e86a38392a425515318

Nu știu dacă e de la decorațiile din magazin sau turta dulce. Sau poate din cauză că am văzut prea multe filmări de pe vremea când aveam o tradiție cu ciorba de fasole boabe de ziua națională 🙂 Pe care, apropo, m-am apucat subit să o reconstitui, deși evident că nu mai are același gust (cunoscătorii știu de ce 🙂 ) Sau poate e doar subconștientul care vrea să treacă noiembrie mai repede.

Cert e că mă aștept să-mi sară un moș Crăciun în față în orice moment…

Leave a Reply

