Țara cui?

Țara asta ar trebui să funcționeze pentru toți, nu doar pentru unii. Sau de ce oamenii s-au cam săturat și nu mai au răbdare… Că tocmai mi-am adus aminte de două pățanii personale, pe subiecte de sezon:

  • Una cu ANAF: la final de am m-am trezit cu titlu executoriu pentru taxe neplătite la salarii. Le-am fi plătit la timp dacă ne-am fi primit la timp banii, dar asta e altă poveste. Culmea e că tocmai primisem tranșa de bani și făcusem toate plățile la zi. Îmi zic: stai să vezi că nebunii ne vor lua banii încă o dată, drept urmare fac o vizită la ANAF să le zic că le-am plătit. Discut cu două cucoane, ultima se uită în calculator și zice: sunteți ok. Plec bine mersi din Brașov, când mă întorc, ia ghiciți? Banii luați din cont :))) Mi-a luat încă o vizită, discuții cu trei cucoane, depus un ditamai setul de documente și plătit încă penalizări și dobânzi și mama dracului, să ne vireze ăștia banii înapoi până la final de an… și tot n-am aflat motivul pentru care banii au fost luați din cont.
  • Una cu Poliția: în 2011 am depus o reclamație la Garda financiară pentru problemele cu firma care făcuse termoizolarea blocului – Hora Termoizolații (am scris la vremea aia un întreg foileton 🙂 ). N-am primit în veci niciun răspuns la reclamație. Anul ăsta a trebuit să merg la poliția economică, să dau declarație, pentru că acum a ajuns dosarul la ei… deși tipul care se ocupa de firmă am înțeles că are ditamai cazierul pentru tot felul de inginerii…
Leave a Reply

