Marș la școală!

Încep prin a vă spune că am cunoscut o vietnameză care nu știa cine știe ce engleză, dar știa să vândă mai bine decât agenții Orange luați la grămadă (apropo de asta și de brand, când aud fraza “sunt de la Orange”, cum îmi crește subit tensiunea…). Mai precis anul trecut am plecat în State cu telefonul meu care a murit instant de îndată ce a ajuns deasupra oceanului și un telefon luat cu împrumut, căruia am încercat să îi găsesc o cartelă locală, pentru a-l folosi în caz de urgențe. Am fost convinsă că nu voi reuși și că va trebui să-mi cumpăr cartelă cu tot cu telefon în final, însă, surpriză, doamna cu ochi oblici mi-a luat telefonul, a căutat prin tonele de cartele și m-a rezolvat în câteva minute. Că așa se face băi Orange, se rezolvă problemele clientului, nu problemele tale!!

Revenind la boii oile orange-ii noștri, anul trecut m-am conversat la telefon cu vreo doi agenți de vânzare – la inițiativa Orange – eu sperând că dacă tot sunt așa client fidel, primesc un telefon de bun simț cu un preț bun (sau gratuit??). Jur că nu vroiam iphone, era ok un telefon chinezesc sub marcă proprie, dar care să performeze – că n-am ce face cu jegoșenii care mor în 5 secunde/ care se sparg în 5 secunde/ cărora li se duce softul în 5 secunde… no bine, ați prins ideea. Relax, Orange nu știe din ăstea :)))) Fabuloasa reducere oferită era de vreo 10 euro sau ceva de genul ăsta, pentru un telefon prost, pentru încă 2 ani client captiv. Le-am urat numai bine și am mai pus o cărămidă pe brandul portocaliu, care începe să prindă nuanțe de maro. Azi primesc iar un telefon de la o domnișoară de la sediul central cu o ofertă beton – o tabletă alcatel, care blablablabla, absolut gratuită, daaaa!!, căreia îi plătiți doar abonamentul la internet… n-am ce face cu ea, zic eu, păi o dați unui membru al familiei, revine ea… trimiteți-mi oferta pe email și o să văd dacă e cazul sau nu, nu mă las nici eu… ah, păi nu se poate, că nu e ofertă de magazin, e ofertă specială, valabilă doar azi… muhahahaha, nu mă interesează tableta voastră, nevoia mea este pentru un telefon, dacă nu sunteți capabili să-mi răspundeți nevoilor… și s-a închis telefonul, cu o domnișoară super agasată că iar a dat peste un client nașpa…

Eu nu știu ce învață agenții de vânzare Orange – probabil că 1. toți clienții sunt niște proști și că 2. dacă clientul nu e prost, trebuie să-l prostești sau 3. în orice altă situație, mergi la punctul 1 – dar mai deschideți și voi un Kotler, măcar pe budă!!!

Tulai că iar m-am enervat :))))

Leave a Reply

