Puțină hatereală de seară face bine la ten

Frumoase exercițiile ISU, spectaculoase, chiar și atunci când te uiți de pe margine… mă rog, nu știu câți ați ajuns să vedeți așa ceva în realitate și nu doar în poze. Eu am ajuns să particip la vreo câteva, pe vremea când de ele se ocupa Protecția Civilă (no bine, ca șefii, eu făceam poze pe margine și voluntarii băgau ca mig-ul, dar mi-a plăcut, zău…) și noah, măcar o dată pe an îmi frec palmele și invoc niște cataclisme majore, ca să mai crească adrenalina (dacă de acțiune nu prea avem parte) 😀 Deși în realitate te cam caci pe tine când te trezești cu băieții la 6 dimineața, spărgând ușa vecinului, de unde iese puțin fum… #trustme #beenthere

Dar indiferent cât de spectaculoase sunt simulările cu sau fără public, indiferent cât de bine dau la PR și la portofoliu, ar fi mai interesant să vedem dacă ajută la creșterea de competențe… Ca să nu ne mai trezim în realitate cu mașina de pompieri care este nevoită să dea două ture în giratoriul din gară, în plină intervenție, pentru că nu știe pe unde să intre la incendiul de pe Victoriei (partea asta este cât se poate de reală și de actualitate).  Și aș vrea mai mulți pompieri prin școli – și nu doar o dată pe an – povestindu-le copiilor ce trebuie să facă în diferite situații. Și mai multă prevenire și îndrumare, și mai puțin control #ifyouknowwhatImean

Și un site decent și materiale care nu-s făcute în word, cu Comic Sans… știu, din punctul ăsta de vedere, toate instituțiile publice locale suferă major – și da, ar trebui să nu mai comentez atât, că măcar aici, informația e cât de cât ordonată și o găsești din câteva click-uri, dar v-am zis de la început, haterim :)))

Și măcar un calendar cu pompieri 😛 mi se pare o modalitate decentă de a face bani de bere (și programe de educație, prevenție, dotare, etc.).

via pinterest | fotograf Fred Goudon, pentru calendar 2016 în beneficiul Pompiers Sans Frontieres

via pinterest | fotograf Fred Goudon, pentru calendar 2016 ]n beneficiul Pompiers Sans Frontieres

În rest, numai de bine 🙂

Leave a Reply

