Porția de roz de săptămâna aceasta

Cu o ușoară digresiune la început (explicația logico-filozofică pentru nevoia intrinsecă și urgentă de roz): eu cred că românii suferă de lipsă cronică de bun simț, acea caracteristică individuală care ar trebui să te îndrume spre a-ți face treaba ta la nivelul calitativ normal (care este peste minim), respectându-l pe cel/cea cu care ai de-a face; asta nu înseamnă că fiecare trebuie să știm să facem o sută de trilioane de chestii, ci una și bună (frumos, simplu, în termen, etc). Că dacă nu ai bun simț, nu ai cum să mă respecți și dacă nu mă respecți, pentru ce naiba să mai interacționăm??

Nu știu cine e responsabil pentru bunul simț – cei 7 ani de acasă, școala, societatea, jesus, extratereștrii, Chuck Norris, dar eu una m-am săturat să mă lovesc zilnic și peste tot (pe net sau pe stradă sau prin tot felul de instituții) de nesimțire și de lipsă de bun simț.

Drept urmare, mai mult roz, mai multă savoare :))))

DSC_0005

Spuma de căpșuni din această tură a ieșit de expoziție, parol 😛 Și a deschis drumul către niște idei noi, să vedem dacă apucăm să le punem în practică în viitorul cât se poate de apropiat 😀 Oferim rețeta doritorilor, doar la o cafea :))

2

Viața fără ojă roz și fluturași este pustiu 😛 Chestia cu stencils-urile mi-a adus aminte de abțibildele cu tatuaje, cu personaje din desene animate – mai există?? Nu mai știu dacă erau în pachetele de gumă sau parcă în cele de snacksuri?

Leave a Reply

