qgtgr%&ffbgplm&# ( că nu pot înjura în titlu)

Nu știu cum faceți voi, dar eu sunt obișnuită să mă spăl extrem de des… nu că aș avea foarte multe păcate (că oricum, mi se rupe :)) ), dar dacă nu stau juma de oră sub duș, măcar o dată pe zi, nu pot funcționa… Nici că aș fi mega-obsedată de igienă – e mai degrabă rezultatul unei educații normale, transpusă în deprinderi de om normal (ați realizat că am scris normal de două ori, da?!! :)) ) Asta în condițiile în care vorba mea preferată e cea cu “mâncatul de pe jos face omul sănătos”… În aceste condiții, în timp ce așteptam să vină apa rece la robinet am realizat că de fapt, spălatul asta se întâmplă zilnic, de nșpe mii de ori. Că dacă folosesc toaleta, pac, mă spăl pe mâini… pun mâna pe capacul găleții de gunoi, pac, mă spăl iar. Iau o cană de pe raft, pac, o clătesc rapid, după care o folosesc, lucru pe care îl fac cu majoritatea chestiilor folosite în bucătărie (stau prin intersecții românești de fix 15 ani, deci există o explicație logică :))) Mă apuc de gătit, clar spăl tot, înainte, în timpul și la final 🙂 În paranteză fie spus din nou, probabil ăsta e unul din motivele pentru care niciunul din kinderii mei n-a pățit nimic atunci când am gătit pentru ei, chiar și în condiții de bucătărie de campanie, în cucuieții din vale…

N-aș orăcăi atât de mult, dacă nu mi-ar fi sărit țandăra azi cu totul. Pentru că una este să nu te poți spăla că stai în Africa sau ai plecat cu cortul în deșert și alta este să nu poți face acest lucru pentru că un gigel și-a făcut meseria prost, ca o loază infectă și miserupistă. Și pentru că nu pot să pricep cum un mal de pământ de juma de metru rupe o conductă principală de apă. Păi din ce rahat de material e făcută? Și de ce moașă-sa sunt necesare minim 5 ore pentru reparat? O peticesc cu gumă de mestecat? O taie cu bomfaierul? Trebuie să aducă conducta nouă din China???

Că parcă nu era suficient că a crăpat Prince aseară, acu trebuie să mai petrec și o zi nespălată…

Leave a Reply

