ăsta micu’

Dacă faceți parte din generația mea (lol, ce nașpa sună :)) ), probabil v-ați uitat la Beverly Hills 90210 în anii 90. Serialul inițial a avut 10 sezoane și cred că este motivul pentru care eu sunt îndrăgostită de americani 🙂 Pentru că eu sunt un fan adevărat (lol din nou :)) ), am văzut și continuarea, respectiv 90210 care a rulat între 2008 și 2013.

No bine, dă-o încolo de continuare, zi-ne de Brandon, ce face frumușelul de Brandon? 🙂 Face bine, tot frumos și sexi, cu riduri și un accent super mișto; Jason Priestley apare anul acesta în vreo 2 seriale – Raising Expectations și Private Eyes (unde joacă rolul unui detectiv particular canadian) – merită să te uiți la el pentru accent… v-am zis de accentul sexi?? 🙂 Și restul găștii? Jennie Garth (Kelly) este printre cei care au apărut și în continuare, în rest am văzut-o prin filmele proaste de pe Hallmark. Tori Spelling a avut în 2014 un serial creat special pentru ea, Mystery Girls, în care făcea echipă cu Jennie Garth – super prost serialul, n-am rezistat decât un episod :)) Pe Luke Perry l-am revăzut tot pe Hallmark, deși a prestat și prin alte seriale. Tiffani Thiessen (care a jucat anterior și în Salvați de clopoțel) a prestat prin seriale, precum White Collar. Pe Brian Austin Green nu l-am mai văzut de la Neveste disperate, deși prestează tot prin seriale 🙂 Și pe Shannen Doherty (Brenda) am revăzut-o atât în continuare, cât și în Charmed.

Cu puțin noroc vom avea și seria trei. Sau măcar un pre-sequel :)) Răbdare să avem 😉

via pinterest

via pinterest

Leave a Reply

