#16chestii din 2016

Jumătate de an, avem 7 chestii realizate, demne de trecut pe listă 🙂

  1. Am învățat literele în arabă. Și cam atât, că nu știu de ce nu am găsit timp. Merită măcar filozofat de-un articol pe tema asta 🙂 A timpului pierdut 🙂
  2. Am zis “Nu” la greu. Extrem de greu acest exercițiu, către începutul verii am cedat :))) Justificarea e lungă, elaborată și pentru prieteni (că pentru restul e irelevantă).
  3. Am citit 3 cărți – două de Orhan Pamuk (mai am încă una pe listă până la finalul anului). Da, este o realizare deosebită, din două motive: unul pentru că nu-mi place să citesc câte două pagini pe zi, drept urmare trebuie să găsesc timp legat pentru a citi câteva sute de pagini, ceea ce a fost imposibil în ultimii ani. Apoi, cum mă uit uneori la filme pe fast forward, ar fi fost oarecum complicat să fac același lucru cu o carte care merita citită din scoarță în scoarță… așa ajungem la punctul următor:
  4. Mi-am exersat răbdarea – mi-am depășit limitele de superwoman pe partea aceasta… ba nu, limitele a 20 de vieți :)))) – și am încercat oareșce proces de prioritizare (work in progress).
  5. Am scris, nu am mai scris, iar am scris, iar nu am mai scris… și am scris din nou. 🙂 Seria cu “pace, dragoste și avocado” va continua, trebuie să-mi adun ideile sub o formă logic-digerabilă 🙂
  6. Am bătut câmpii patriei. Nu suficient de mult, nu suficient de departe :)) Dar cred că mai ies câteva articole 😉
  7. Ca o pisi care se respectă, cu o canapea roz rimează doar… unghii roz 😛 Yap, vara aceasta, avem unghii roz 🙂
Leave a Reply

