Beneficiile nasului înfundat

Evident sunt singura persoană din lumea asta capabilă să se plângă că de ce i s-a desfundat nasul atât de tare…

Eram cu lingura în iaurt când am realizat că este acru. Păi da, minune cerească, iaurtul care de regulă nu are niciun gust pentru subsemnata, subit și dintr-o dată este acru… aproape cum era iaurtul odinioară, doar că ăla era acru-dulceag și cu bule mici și fine, care ți se spărgeau pe limbă precum șampania. Sau poate am băut vreodată șampanie din borcane de iaurt și acu încurc amintirile :)))) whatever. Ce este important este că dintr-o dată (a se citi: după o tonă de pastile și investigații…) gustul meu depistează nuanțe, iar mirosul…. oh, da, mirosul…. miros mai mult decât trebuie. De exemplu dis-de-dimineață m-a trezit mirosul de ceapă pentru tocăniță. Imposibil să fi venit din bucătăria mea, că eu nu gătesc așa ceva decât o dată la 10 20 ani. Și azi sigur nu era acea zi. :)))) După care m-a lovit mirosul de spray al vecinei (de sus? de jos? din blocul vecin??) care oricum este mai ok decât mirosul de țigară al cretinului care încurcă baia cu barul. Dar asta-i nimic, căci mă pregătesc de ieșit pe afară. Și dacă nu voi leșina de la căldură am mari șanse să o fac de la mirosul de țeavă de eșapament al orașului verde și nepoluat. Sau…. mai bine nu mai fac nicio listă, că la ce grețoșenie sunt, nu mai mănânc nimic azi. Și adu dle. busuiocul ăla odată, să facem puțină terapie :))

Leave a Reply

