Orange, nu se poate, iar?

Eu nu înțeleg companiile care pleacă de la premisa că au clienți proști și super-proști. De exemplu orange (cu litere mici, că nu merită majuscule). Mă sună o pisi cu poezia clasică, sunt x-ulescu, de la orange, aveți câteva minute libere? N-am, dar parcă mai contează, că oricum m-ai deranjat, măcar zi ce vrei. (cea mai proastă frază de vânzare folosită inclusiv de cerșetorii care-ți sună la ușă…) Și începe pisi să întrebe de la ce firmă am contract de tv și net și când îmi expiră contractul și când n-am chef să-i răspund, că mi se pare logic că nu e treaba orange, pisi se irită. Clar, este o modalitate super eficientă de a face rost de clienți noi. not.

PS: dacă ar fi ascultat proasta, în loc să pună întrebările de pe ecran la foc rapid, ca roboțelul cel tâmpit și fără creier, ar fi aflat că întrebarea este fără sens, pentru că eu nu mă uit la tv de mai mult de 10 ani. Partea cu internetul ar fi fost interesantă, dar mai bine un furnizor prost, decât unul retardat.

PS2: Plâng de 2 ani oficial că vreau un telefon de bun simț pe fidelizare și loazele mă sună pentru servicii de care nu am nevoie… ar fi de râs, dacă nu ar fi de plâns.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s