hamburgeri

Omul când se plictisește foarte tare, își face hamburgeri de vită cu cimbru 🙂 Mai precis se amestecă o mână sănătoasă de carne tocată de vită cu condimente, după preferințe. Eu știu sigur că am exagerat cu cimbru, asta și pentru că nu puteam mânca sare în perioada respectivă 🙂 Poți pune sare, piper, mentă, busuioc, cimbru, coriandru, dacă vrei ceapă tocată sau usturoi pisat, sos de soia, etc. Eu i-am prăjit pe foc mic pentru că mi-a fost prea lene să dau drumul la cuptor. Dacă ai grill, probabil că o să îți iasă precum cei de la McD 😀

DSC_0009

I-am combinat cu ciabatta sau pâine cu semințe, felii de ceapă roșie și roșii, ardei iute și ceva sosuri. Musai cartofi prăjiți că cine a mai auzit de hamburger fără cartofi? :)))) 😛

DSC_0010

Leave a Reply

