#16chestii din 2016 partea a 2-a

Prima parte a fost la final de vară.

8. Am stat mai puțin prin Brașov. Cred că statul prea mult într-un loc dăunează grav sănătății, cu atât mai mult statul prin orașul de poveste bv; plus că începi să apreciezi un oraș de abia când ieși din el :))) deci oricum ai privi situația, e de bine 🙂

9. Am schimbat Ocna Sibiului cu Marea Neagră și da, bronzul încă rezistă 🙂

10. Am dat peste o scriitoare australiancă, Liane Moriarty și am citit vreo două cărți fără să respir…

11. Am făcut covrigei, și steluțe, și fursecuri de Crăciun, bune, bune de tot 🙂 Și presimt un 2017 cu mult zahăr, mai ales că ne-am procopsit cu atâtea zile libere, măcar să le celebrăm cu un desert nou :))

12. Am făcut un curs basic de chineză, din care am rămas cu “mulțumesc/ xiexie” în cap 🙂 E bine și atât decât deloc :))

13. Am mai învățat câte o chestie, două despre subiecte care îmi par interesante în acest moment. Mai am niște cărți de citit, să vedem când se aliniază planetele și pentru ele 🙂

14. N-am mai ascultat niciun radio românesc (nu mă uit la tv de mai mult de 10 ani, decât din greșeală) și am descoperit că nu am ratat nimic, nici măcar muzica proastă autohtonă.

15. Am reușit să nu cad decât o singură dată de pe skate :)))

16. Am încercat să văd partea bună în fiecare rahat, ceea ce vă doresc și vouă în anul care tocmai a început 🙂

Leave a Reply

