Tehnologia, acest lucru inutil din viaţa noastră

Să-ţi salvezi datele pe un harddisk extern, că nu ştiu cât o să mai ţină laptopul… deşi şi hdd-urile mor, eventual îţi faci rost de un writer şi îţi treci informaţia pe dvd-uri…

Discuţia de azi cu tipul care a reuşit să-mi resusciteze laptopul. Între timp am pierdut nişte date de pe el, noroc că salvasem majoritatea pe la final de an, când musiu laptop era deja în fibrilaţii. Aproape că începusem să mă relaxez, că noah, am scăpat relativ lejer, trebuie doar să mă obişnuiesc cu update-uri de programe (pe care zău că le urăsc!!!) şi să-mi uzez jumătatea de neuron încercând să îmi reamintesc ce o mai fi de refăcut, când am descoperit că mi-am pierdut toate bookmark-urile de chrome…

53263c6519b7f9596f33c8fd88e70b24

via pinterest

Leave a Reply

