Filme, cărţi, fluturi

Cum zilele ăstea nu se ştie cât ţine o minune, una rapid, de sezon. Nu, nu este despre gunoaiele pesediste, come on people, am pretenţii mai mari de la voi (şi încă unele şi mai mari de la tastatura mea cu fiţe în cap…) 🙂 Este despre filme, cărţi şi fluturi 🙂

Am pus La, La, Land pe lista de vizionări, deşi nu mă dau în vânt după Gosling (are 11 nominalizări la premiile Bafta şi probabil va avea la fel de multe şi la Oscarurile din februarie); mă bucur că Atlanta a fost premiat, aştept sezonul 2; idem pentru The Night Manager, o serie excepţională.

Şi dacă tot vorbim de februarie, probabil vă tremură chiloţii de emoţie pentru următorul film 50 Shades, care va fi mai prost decât primul 🙂  Cât de curând începe pe HBO o serie cu Nicole Kidman, Reese Witherspoon şi alţii după romanul australiencei Liane Moriarty. Big Little Lies are şanse să fie o mini-serie drăguţă – cartea e faină şi autoarea este pe val 🙂

Şi dacă tot am citit vreo 10 cărţi în câteva zile – apropo, câte pagini pe zi citiţi? – am ajuns la concluzia că romanele anilor 80 – mă refer la Sheldon, Grisham sau Archer – sunt mai mişto decât ce se scrie în ultimii ani, au acţiune şi personaje puternice; aşa că să nu ne mai minunăm de ce noi mergeam iarna pe zăpadă la şcoală, că n-are niciun sens 🙂

Fluturi în stomac şi puţină multă magie vine de la vizionat cele trei sezoane din Mozart in the Jungle… te îndrăgosteşti instant de personajele principale ❤ Sper să ţină efectul măcar până trece frigul şi zăpada 🙂

În rest, bine, sănătoşi?

Leave a Reply

