Despre costumele de baie de anul acesta

Nu ştiu voi de ce mergeţi la mare (atunci când mergeţi), dar eu am fost să-mi cumpăr costum(e) de baie 😀

Practic fiecare moment liber l-am petrecut între rafturi, căutând costumul de baie perfect. Sau decent. Sau no bine, unul care să-mi placă şi să mă încapă :))) Ce n-am priceput (încă de anul trecut) este de ce ai avea nevoie de burete la sutienul costumului de baie. Căci dacă n-ai ţâţe, nu-i bai, de abia nu mai ai nevoie de sutien – practic ar trebui să bei un mojito în plus în cinstea faptului şi nicidecum să-ţi îndeşi nişte bureţi între textile, care, by the way, nu o să te ajute dacă e să te îneci. Dacă ai ţâţe mici, no stress at all, ia mergi pe plajă şi vezi câţi bărbaţi au ţâţele exact ca ale tale şi vezi vreunul să le îndese în bureţii sutienului? Şi dacă le ai oversized… păi bureţi îţi mai trebuie ţie? :))) Este haios că nu am găsit costume de baie fără bureţi, doar costume cărora le puteai scoate buretele sau nu. Şi mai haios este că anul ăsta s-au purtat nişte modele – cel puţin pe litoralul autohton – care m-au făcut să îmi pun multe întrebări despre neuronii designerilor. Cei lipsă. Căci doamnelor le ieşeau sânii din bureţei mai ceva ca la filmele cu rating xxx… Şi pentru ca distracţia să fie maximă, costumele actuale se fac duble şi din materiale care se usucă la mama lui sfântu aşteaptă…

Ah, şi nu vă mai uitaţi pe pinterest la modelele americane că din păcate piaţa din ro suportă doar turcisme şi materiale pcp (sau ceva de genul).

via pinterest

Leave a Reply

