Exerciții pentru când stai prea mult în mașină

Ai de călătorit mai multe zile? Ideal ar fi ca la câteva ore să faci câte o pauză în care să te miști – cu cât mai des cu atât mai bine, deși probabil vei dori să ajungi mai repede la destinație și atunci pauzele vor fi scurte și prețioase. De principiu niște pași pe loc sau în jurul mașinii și niște exerciții ușoare de stretching te vor ajuta să pui sângele în mișcare și să condiționezi musculatura, articulațiile și ligamentele.

Dacă ești pasager în mașină, poți încerca o parte din exercițiile arătate de Stef mai jos (dacă te duci pe site-ul lor, poți să descarci și o listă cu ele).

Dacă ești șofer și ai noroc de autostradă & cruise control sau de coadă în trafic și multe semafoare roșii, poți testa o parte din exercițiile arătate de Ando (nu le încerca în traficul din Brașov, decât dacă stai pe loc 🙂 ).

Avem și bonus, azi, doar pentru avansați și super pregătiți de fitness 😛

Și dacă ai pus ceva în practică sau știi alte modalități de a-ți mișca mușchii, lasă un comentariu 🙂

Găsești toate resursele despre mișcare și sport aici. Și dacă te interesează altceva, nu ezita să îmi scrii 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.