Ah, comisionul meu…

S-a întâmplat să ajung la Kaufland și când mă apropiam de casă, aud anunț că din păcate cardurile BCR nu merg la casă. No bine, bani în numerar, lipsă, timp disponibil de frecat prin magazin, lipsă, întreb la casă dacă au un bancomat și primesc răspuns, că da, un BRD la intrare. Inutil de spus că habar n-am să mai bag cardul în bancomat de când cu plățile online, scot banii, plătesc, plec acasă. După o săptămână văd comisionul… 15 lei pentru 100 de lei scoși. Că dacă se poate să ardem clienții, de ce nu…

În altă ordine de idei, ce strategii ați avea pentru situații de acest fel? Ne facem câte un card la toate băncile? Revenim iar la numerar? Amenințăm furnizorul și plecăm cu marfa pe factură proforma?? Stăm în magazin, până se rezolvă problema, timp în care le mâncăm toată înghețata pe gratis?? What should we do???

PS: zice frate-miu că și prin alt hipermarket a picat rețeaua, de n-au mai mers nici posurile, nici bancomatele, nada, nichts, nimic…

Advertisements

3 thoughts on “Ah, comisionul meu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.