Gratis sau contra cost?

Ieri mi-am adus aminte de niște situații de genul acesta:

  1. ești blogger, deci trebuie să scrii pe gratis: scrisul intră în categoria servicii, chiar și atunci când dau copy-paste la un comunicat de presă. Nasol, știu. Nu are cum să fie gratis, că time is money și scrisul consumă o tonă de timp, credeți-mă pe cuvânt. Pe lângă alte resurse, cum ar fi un dicționar de limba română/engleză etc., internet, domenii, curent, șamd. Of course, bullshit-urile personale sunt suportate din buzunarul personal. Sau al amantului, după caz. 😀
  2. ești ong, deci totul este pe gratis: adevărul gol-goluț este că ong-iștii se hrănesc din cauze, pe care le trag pe nas sau în venă, cam de două ori pe zi. În rest salariile ălea minime pe care lucrează și restul de facturi le acoperă din [mașini, copii – loc liber de introdus altceva – ] pe care le fură în mod constant. (Uneori chiar mă gândesc când naiba mai au timp de tras pe nas cauze. ) Asta când nu fac voluntariat și aduc totul de acasă, inclusiv hârtia igienică. Cel mai mișto telefon pe tema asta l-am primit săptămâna trecută, din Cluj, o organizație care vroia un partener local, care să pună inclusiv buget pentru un proiect de-al lor, pe care vor să îl extindă. Glume între ongiști din anul 2019. :)))
  3. ești consultant, deci, come on, gratis??!!: de unde expresia, show me the money first. 🙂
  4. mai completez când îmi aduc aminte, că sigur mai sunt. :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.