o continuare a unei idei de ieri seară…

Și postată azi dimineață 🙂 Pentru cine nu știe cu ce mă ocup în acest moment, o mică recapitulare: gestionez vreo 6 programe, 9 proiecte cu sume irelevante și birocrație invers proporțională x 10, 5 site-uri, 7 voluntari străini cărora le sunt mamă și tată până la anul, visez să am timp de niște prăpădite de abdomene și din când mai arunc câte 3 fraze pe blog. Și da, nicio șansă să mă îmbogățesc anul asta, motiv pentru care-s extrem de nefericită… Așa că ciocoflendărilor în cazul în care nu mă invitați la o prăji în oraș, evitați să-mi mai trimiteți emailuri, mesaje pe facebook și sms-uri că numa’ mi se ridică tensiunea și îmi scade glicemia de cât îmi ia să șterg toate neroziile voastre… nu că nu mi-ați fi dragi…

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.